2010. április 25., vasárnap

Mihez kezdene egy nő modern innovációk nélkül?

Teszi fel a kérdést egy mosópor, baszki, egy MOSÓPOR! És állítja: "A nők imádják az innovációkat, és joggal hisznek abban, hogy egy jó termék is lehet még tovább fejleszthető. Ha ön is hisz ebben, akkor ezen az oldalon jó helyen jár!"
Én nem szeretem az innovációkat. Ezek szerint én nem vagyok nő? Na de, ha már egy vegyianyag kérdőjelezte meg a nemi hovatartozásomat, lássuk, hogy mi nők (vagy nem azok) mihez is kezdenénk olyan magasröptű INNOVÁCIÓK (nemám találmányok) nélkül, mint az A. Active Gel kapszula
  • Nem hoznánk létre hetente 70-100 liter, vegyi úton előállított lúggal szennyezett vizet?
  • Ezt a szennyvizet nem pumpálnánk a talajvízbe, és ezáltal az ivóvizünkbe?
  • Nem kamionon szállítanánk több ezer kilométerről a Csodaszert? 
  • Aztán nem sírnánk mi, a mosó szuperanyuk, hogy Nadinka, és Árminka beszívja a sok szart, homokázás közben?
  • Nem csodálkoznánk, hogy Nadinka, és Árminka mitől kiütéses?
  • Nem rinyálnánk, hogy Nadinkát és Árminkát a mocskos kapitalisták kamionjai szórták be fertőzéssel?
  • Nem csodálkoznánk rá, hogy "jéééé, habzik a Tisza!" ?
  • Nem dúsítanánk higanyt, és kadmiumot a természetes vizekben?
  • Meg ugye, nem felejtenénk el az általános iskolában tanultakat: a mosószer nitrogén, és foszfortartalma miatt elszaporodnak a vízi növények, és az algák. Bár ez nagyon tutin hangzik, mégse jó: egyszerűen kinyírjuk a halakat, ugyanis megfulladnak.
Én nem azt mondom, hogy ne mossunk, (mondjuk vannak neki természetes módszerei is) de azért ez már nagyon visszataszító. Miért kell ez? Nem vagyok egy elvakult természetvédő, de azért ez már szemet szúrt. 
Emberek ne higgyetek el mindent! És nem kell minden leprát megvenni, mert láttátok a tv-ben.
Ezzel megvolt a heti szentbeszéd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hogy tetszett?