2010. március 25., csütörtök

New York-Milánó-Párizs-London

A legismertebb divatházak 2010-es kollekciója, címszavakban, három képpel.
Kattintva, nagyobbak.
Hermés:
Fekete, férfias. Tetszik.
Cerutti:
 Meglehetősen szörnyű, főleg az a törölköző-anyag.
Chloé:
Főleg földszínek. Baromi uncsi, alig sikerült kiválasztanom a három képet.
Elie Saab:
Szintén sötét, már-már gótikus, ami tőlük nem épp megszokott. Jó.
Nina Ricci:
Nem a legnagyobb kedvencem, de ez most szép lett.
Valentino:
Ezt vártuk, nem okozott meglepetést. Csak a szokásos színek, anyagok, és azok a Valentino-fodrok...
Vivienne Westwood:

Képtelen lekattanni a punkokról, évezredek óta ugyanazt mutatja: polgártpukkaszt. De már az se megy neki. Bepróbálkozott megint: kevert anyagokat, színeket, mintákat, rettentően elcsúfította a modelleket, és harisnyát álmodott meg a nadrágRA.
Viktor&Rolf:
A tervezőpáros úgy gondolta mókás dolog ha a színpadon rakják össze a modellek szerelését. Szerintem már annyira nem volt ez jó húzás. A tervező a színfalak mögött dolgozzon, csak a kész szerkót szeretném a kifutón látni. Az utólsó ruha nagyon izgalmas, meg is örültem neki. Ekkor kiderült, ezekből össz-vissz két darab van...
Givenchy:
 Jobb, mint egy altató.
Jean Paul Gaultier:
Végre! Igazából itt is azt éreztem, hogy, csak úgy egymásra vannak hányva a különféle anyagok. Ez így is van, de az egésznek olyan jó hangulata van, hogy elismerem: így tökjó. Néhol azt éreztem Afrikában vagyok, náhol meg azt, hogy ez bizony már Oroszhon. A cigarettás modell meg állat.
To be continued.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hogy tetszett?