2010. július 28., szerda

Dalszöveg tetoválás

Emlékeztek a zenekaros pólókra? Általában feketék, rondák, kapucnisak és mindenkire nagyok voltak, ráadásul már két mosás után a felismerhetetlenségig koptak. Mi általában Nightwishesben, Nirvanasban, Evanescencesben nyomultunk  (az egyik legjobb barátnőm pedig Green Dayesben), de a "durvább" fiúkon már fel-feltűntek a gyomorforgatóbb (és ócskább) Canibal Corpse motívumok is. Ezek  ugyanis  menő zenekarok voltak.
De a póló az póló, ha megunod, egy mozdulat és eltűnik Billie Joe. Node egy tetoválás, az más téma, az örök.
Ahhoz, hogy felvarrass egy Joy Division sort magadra, már IGAZI rajongónak kell lenni, de a képen szereplők bevállalták az örök hűséget.
A legszebb szám, bár vidámabb nem leszel tőle:
A leggyönyörűbb tetoválás pedig:
Ismerős a jelenet, amikor megszólal az eredeti felvétel a Harcosok klubja végén? Én imádtam, és ennyi elég is egy új tetkó beszerzéséhez. És mivel gyengéd érzelmeket táplálok a Placebo iránt (mint már ez előbb is kiderült...) halgassátok meg a számot tőlük is.
Küldeném Essznek, Dorkának, Eszternek, Kovacsnak, Kittinek, Lindsaynek :), a Kékdunarádió összes kedves hallgatójának, és mindenkinek, aki szereti!

2 megjegyzés:

  1. Wáááw. Ez kurvásul jóó :D:D Lindsay voltam Na, szóval érteed XD ÉN XD. És nekem is küldhetted volna, naaa :) Pusszanat

    VálaszTörlés
  2. Tudom, hogy te voltál... :)
    "by: ÉN" :D

    VálaszTörlés

Hogy tetszett?