2010. november 4., csütörtök

Meet the Band: Black Nail Cabaret

Louise Brooks latexburkolatban, avagy Emke, és Sophie zseniális duója.
A zenekar gótikus-steampunkos hangzásvilágát leginkább a nyolcvanas évek darkwave (Siouxsie and the Banshees, The Sisters of Mercy) és a klasszikus szintipop (Depeche Mode, Gary Numan, Kraftwerk stb.) bandák elemei határozzák meg, kiegészülve a húszas évek némafilmjeinek zongorabetéteivel, indusztrializmussal, és nem kevés latex-fétissel.
De amíg én vért izzadva összehoztam ezt a meghatározhatatlan meghatározást, az internet csodálatos harcosai tették mindezt sokkal frappánsabban, és kézzelfoghatóbban, amely így hangzik
:
“Once upon a time there was Darkwave, Industrial, Synthpop, and Techno. They’ve shacked up with each other in a pretty gothic castle and gave birth to tech-noir  Black Nail Cabaret.” 

Tehát: Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer a darkwave, az indusztriál, a szintipop, és a techno. Összerázták őket egy helyes, gótikus kastélyban, így megszületett a tech-noir Black Nail Cabaret.
Oh la la la, és mi örülünk!
A bandában Emke (akibe szerelmes vagyok, de csak egy kicsit) énekel, Sophie szintizik, élőben pedig kiegészülnek még két feketekörmű dárkcsajjal.
Az első album készül ezerrel, addig is a csodálatos feldolgozásaikban gyönyörködhetünk. Átsötétítenek ők mindent, Britney-től, Rihannáig.

A bemutatkozó koncertjük október 30-án volt, a Gyárban, amire akármennyire is igyekeztem nem sikerült eljutnom ,de nem csüggedek, mert a zenekar még csak most kezd aktivizálódni, ennek fejében tocsoghatunk a latexben, és a magastalpú, szado-mazo csizmákban.
A következő produkció időpontja október 20. (Dürer), majd 25-én egy egész estés dark-performansz keretei között (ahol mi is ott leszünk) stírölhetjük őket az Tündérgyárban.

Hát én személy szerint rohadtul várom, gyertek hát ti is, csak ne felejtsetek el lakkozni!

1 megjegyzés:

Hogy tetszett?