2011. március 20., vasárnap

KÉP


Melyik épület látható a képen?

6 megjegyzés:

  1. szép ez az épület, a Nyugati

    VálaszTörlés
  2. Bizony, bizony, a Nyugati. :)
    Szerintem is gyönyörű, sokat gondolkodunk azon, hogy a Keleti, vagy a Nyugati pályaudvar a szebb.
    Szerinted? :)

    VálaszTörlés
  3. a keletiben nem voltam, csak képen láttam, de az is szép.a keleti kisebb, nem?

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nem kisebb... bár erre nem merek megesküdni, csak a szememre hagyatkozva mondom ezt: szerintem a Nyugati a kisebb.
    Most reménykedem, hogy erre jár egy pályaudvar-szakértő, és elmondja. :)
    Közben találtam a Keletiről is egy korabeli képet: http://pctrs.network.hu/clubpicture/6/3/4/_/keleti_palyaudvar_634673_54837.jpg

    VálaszTörlés
  5. Nyugati szebb! :) Én azon szoktam gondolkozni hogy milyenek lehetnek belülről azok a kis tornyok

    VálaszTörlés
  6. Én is mindig ilyesmiken gondolkodom, hogy melyik híd a legszebb, vagy, hogy az épületben, ami előtt elmegyek, vajon mi lehet. :)

    VálaszTörlés

Hogy tetszett?